Kéz a kézben próbál menekülni a gazdasági válság negatív hatásai elől a Burger King norvégiai leányvállalata és az ország leghíresebb black metál zenekara, a Dimmu Borgir.
Bizony, az amerikai hitelpiac csődjének hatásai már a zeneipar területére is begyűrűztek. A többszörösen elismert, norvég sátánista rockot játszó zenekar, a Dimmu Borgir nemrég megkapó hangvételű levélben fordult rajongóihoz. A csapat erőforrásai a rossz befektetések miatt teljesen kimerültek, így már nem tudják önerőből finanszírozni legújabb klipjük forgatási költségeit. Sőt, egyes hírek már a turné lemondásáról és hangszereleladásokról szóltak. Ekkor lépett be a képbe az ismert hamburgercég. A szerződés értelmében a vállalat ezután átvállaja a zenekar minden költségét, cserébe a zord metálosok lesznek a Burger King hivatalos reklámarcai.
Ez a szövetség persze a Burger Kingnek is rengeteg előnnyel jár majd. A válság miatt megcsappant forgalmat a zenekar segítségével fogják felpörgetni. A videóklipekbe utólag hamburgerek bevillanó képeit csempészik majd, de a hagyományosan black metál kedvelő norvégoknak valószínűleg annyi is elég lesz majd a büfékbe való betéréshez, ha meghallják a kiszűrűdő istentelen muzsikát. A Whoppereket Norvégia szerte Dimmu Burger néven árusítják majd, és számos egyéb újítás bevezetését is tervezik. A banda énekeséről elnevezett új szendvics, a Shagrath Burger máris nagyon sikeres.